2 Ekim 2016 Pazar

3 hayali karakter

  Cunda'daki odamda bir yandan bahçeyi izleyip, bir yandan balkondan giren sapsarı kocaman kedi ile keyif yapıyorum. İlk iki gün burada olduğuma hiç inanamadım, gerçeküstü geldi bu özlediğim yer, hava, hayvanlar. Hala gerçeküstü güzellikte ve parlaklıkta geliyor sonbahar Cunda'sı, adapte oldum yine, tamamen ait oldum ama inanılmaz geliyor. 4. sonbaharımız burada, artık gezi anılarımdan ziyade ayrıntılı bir mekan ve öneri yazısı hazırlama vakti geldi sanki, sevdiğim insanlara buraya gelişlerinde direkt link olarak yollayabileceğim, biraz kişisel, biraz keyfi ama kalabalık bir liste hazırlamaya başlayacağım.

  Öncesinde dün Meriç'in instagramından yaptığı bir küçük mim'e ben buradan cevap vereyim istedim. Düşünecek çok vaktim olduğundan mı, izlediğim ve okuduğum her şey huzurla birlikte silikleştiğinden mi, ben bir türlü işin içinden çıkamadım. Kendinle özdeşleştirdiğin 3 hayali karakter. Hadi bakalım ben kimlerim?

1. Aurora

 İlk aklıma gelen, blogumun da ilham kaynağı ve isim sahibi Uyuyan Güzel oldu. Acaba küçüklüğümden beri sayısız kez izlemiş olmamın, bugün hala çılgınlar gibi uyumamda etkisi var mıdır?

2. Holly Golightly

Aman karışıklık olmasın, muhteşem Audrey Hepburn değil, Tiffany'de Kahvaltı'nın başrolündeki Miss Golightly karakteri. Fütursuz, keyfine aşırı düşkün, her sorumluluktan itinayla kaçan ve hafif nevrotik, tamam işte ben bu.

3. Minerva Mc Gonagall

Özdeşleşmek için biraz fazla bilge ve birkaç beden büyük bir isim ama seride en benimsediğim ve hayran olduğum kadın karakter kendisi. Şu ''aksi ve yalnız'' ama aslında çok şefkatli, korumacı kadında ben çoğu zaman kendimi görüyorum, bir kedilik de var içinde, tamamdır.

  Benim kombo menüm bu şekilde, Meriç favori bloglarımın çoğunu mimlemiş, ben de Zehra ve Elif ile devam edeyim. Cunda'dan serin ve mis kokulu rüzgarlar herkese.

4 yorum:

  1. Bak McGonagall kesinlikle senin için söyleyeceğim bir isim olurdu işte! Hakikaten, ne kadar da uyumlu geldiniz şimdi bir kez daha düşününce! Pek güzel olmuş bloguna not düştüğün :)
    Ayrıca Cunda rehberini heyecanla beklerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin mim'ler hep çoook keyifli, yazması da okuması da :) Potter dünyasını çok özlediğimi fark ediyorum bir süredir, kitapların vakti gelmiş yine. Tam da havası <3 Cunda'da çok güzel kahveciler ve yeni yerler açılmış Meriiiiç, ufaktan başlarım bugün yazmaya, öptüm seni!

      Sil
  2. Görüp de yorum yazacak vakti bulamadım günlerdir :( Birinciyi seçtim, geri kalan ikisini derslerin arasında okulda yürürken düşünüyorum hep :) McGonagall'ın içindeki kedilik ve Holly'nin keyfine düşkün, fütursuz halleri <3

    YanıtlaSil
  3. bir süredir uğramıyorum buralara ve yeni yazılarını görmek, kana kana okumak, mutlu olmak ve yine, yine kendimi bulmak hatta bir de mimlenmiş olduğumu görmek çok iyi geldi. hep çok zarifsin Eylül..

    YanıtlaSil